Nasz rajd jesienny odbył się w dniach 3 – 4 września pod nazwą „Rajd z Jajem – Wielki Powrót”.  Rozpoczęliśmy przy Czarnkowskiej Marinie, gdzie zebrało się około 20 załóg, co przełożyło się na ponad 30 uczestników. Rozpoczęliśmy od zwiedzania obszaru przystani, gdzie można było zobaczyć usytuowane tam na stałe atrakcje (takie jak podest widokowy). Następnie udaliśmy się w trasę, zaczynając od strzelnicy Bractwa Kurkowego, zlokalizowanej w Sarbii. Tam każdy mógł spróbować swoich sił w strzelaniu z kilku rodzajów broni, w tym strzelaniu do jaj przepiórczych, oraz pysznych wypieków klubowiczów. Kolejnym przystankiem było Technikum Leśne w Goraju, na którego terenie została zaserwowana domowej roboty grochówka oraz kiełbaska z grilla. Zwiedziliśmy również Centrum Promocji Lasów Państwowych, gdzie mogliśmy z bliska przyjrzeć się stałym mieszkańcom lasów i nie tylko, ale także teren zamku Hrabiego Hochberga. Każdy miał również okazję spróbować swoich sił w łucznictwie. Kolejnym przystankiem był urokliwy drewniany domek w Gniewomierzu, przy którym usłyszeliśmy kolejną, krótką lekcję historii. Stamtąd udaliśmy się do Hotelu w Łężeczkach, tak samo, jak dekadę temu, podczas pierwszego „Rajdu z Jajem”. Po kolacji nadszedł czas na rozdanie nagród i zabawę do późnych godzin nocnych…

W niedzielę po śniadaniu, chętni spróbowali jazdy na oldschoolowym motorowerze Velosolex, udaliśmy się też na spacer nad jezioro – we wspaniałych nastrojach…